Mostrando ítems 81-100 de 178

    Thumbnail

    El fotoperiodisme social i el rol de la dona 

    Badia López, Anna (2013-09-19)

    El treball de final de carrera El fotoperiodisme social i el rol de la dona pretén definir i esclarir el concepte de fotoperiodisme social, l’especialització gràfica del periodisme social, parant especial atenció en el rol ...

    Thumbnail

    El surgimiento del cartel publicitario : análisis comparativo de la obra publicitaria de Jules Chéret y Ramón Casas 

    Pons Balsalobre, Marina (2013-09-19)

    En aquest treball s’analitzarà el surgiment del cartell publicitari a través d’un recorregut històric del cartell, s’observaràn les teories actuals del cartell i compararem la obra publicitaria dels cartellistes pioners a ...

    Thumbnail

    Com afecta la crisi en el sector publicitari? 

    Parals Compaña, Ariadna (2013-09-19)

    El objetivo del presente trabajo es demostrar que la crisis en la inversión publicitaria viene motivada por factores que van más allá de la crisis contextual actual. Por otro lado, el trabajo pretende situar internet como ...

    Thumbnail

    La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0 

    Cartil Benaiges, Joan Robert (2013-09-19)

    La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que ...

    Thumbnail

    El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional 

    Ortega Muñoz, Armonía (2013-04-12)

    Aquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un ...

    Thumbnail

    La comunicació política de Jordi Pujol 

    Molas Gual, Carlota (2013-04-12)

    En el treball que es desenvolupa a continuació s’analitza el perfil comunicatiu de Jordi Pujol i Soley, expresident de la Generalitat de Catalunya. L’objectiu de l’estudi és analitzar els diferents elements de la vida ...

    Thumbnail

    Los blogs: comparativa de tres casos prácticos 

    Del Río Blasco, Adrià (2012-11-19)

    El present treball de final de carrera reflexiona sobre la importància que tenen els blocs actualment i analitza i compara tres casos pràctics per a obtenir un resultat que, posteriorment, tractarem d’aplicar al nostre ...

    Thumbnail

    Medición de la repercusión de las relaciones públicas : hacia un estándard internacional 

    Buisán Abad, Pablo (2012-11-19)

    La persistència de la crisi econòmica suposa una amenaça constant al món de la comunicació, especialment per les dimensions dels pressupostos de publicitat, i ha fomentat que els directors de marketing exigeixin retorn, ...

    Thumbnail

    Guardiola : anàlisi del seu discurs més enllà del terreny de joc 

    Nadal Fernández, Josep Maria (2012-11-16)

    El present treball és una aproximació i anàlisi del discurs de Josep Guardiola com a entrenador del F.C. Barcelona i en quina mesura influeix i és exportable als diferents agents que componen la societat. L'eix central, ...

    Thumbnail

    Cambio de las herramientas de comunicación en las organizaciones 

    Jubierre Sentelles, Sara (2012-10-09)

    El present treball de recerca reflexiona sobre com han influenciat les noves tecnologies com l‟Internet i les seves eines derivades en la forma de comunicar de les empreses. Des del punt de vista de comunicació es presenten ...

    Thumbnail

    Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar 

    Vidal Salazar, Sonia (2012-10-09)

    En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual. Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest ...

    Thumbnail

    Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor 

    Surdé Rincón, Glòria (2012-10-08)

    “Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell ...

    Thumbnail

    George W. Bush: diseño de un producto político 

    Sun, Hao (2012-10-05)

    Treball que tracta d’explicar el procés de creació d’un personatge polític, en el que s’utilitza a George W. Bush com a exemple pràctic per il·lustrar les estratègies implementades pel seu assessor Karl Rove per portar-lo ...

    Thumbnail

    Estudi de les denúncies per abús de la imatge de la dona 

    Alabau Pérez, Eva (2012-10-05)

    El propòsit d’aquest Treball de Fi de Carrera (TFC) és analitzar la imatge de la dona en la publicitat. Per a realitzar-lo hem estudiat primerament el marc regulador per tal de saber els límits legals i ètics dins els quals ...

    Thumbnail

    Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011 

    García Tamayo, Rubén (2012-10-05)

    El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, ...

    Thumbnail

    Propaganda en los totalitarismos: el control de las masas en "1984" y "Un mundo feliz" 

    Fernández Alonso, Pilar (2012-03-30)

    L'objectiu d'aquest estudi és comparar la propaganda dels totalitarismes soviètic i nazi amb les novel•les d'Un Món Feliç (Aldous Huxley) i 1984 (George Orwell). D'aquesta manera, demostrem que la manipulació i el control ...

    Thumbnail

    Aplicación de las técnicas de comunicación externa a la comunicación interna de las empresas 

    Verdura Peralta, Silvia (2012-03-30)

    La comunicació interna en les empreses és una eina capaç no tan sols d’informar als treballadors de la mateixa sinó també de motivar-los, retenir el talent i augmentar l’orgull de pertinença, que contribuirà positivament ...

    Thumbnail

    After Art. Una propuesta de implementación digital en el Museu d'Art Contemporani de Barcelona a través de Google Art Project 

    Olivé Samarra, Victoria (2012-03-29)

    L’aplicació de la tecnologia de Google Art Project al Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA) com a forma d’aproximació de l’art a un públic més internacional és el plantejament d’aquest treball. Amb aquesta finalitat ...

    Thumbnail

    Nuevos paradigmas comunicacionales. La publicidad de guerrilla 

    López Torró, Mar (2012-03-29)

    Aquest treball es una investigació sobre una modalitat contemporània de publicitat anomenada Publicitat de Guerrilla. S’investiguen les causes de la seva aparició i tots els moviments culturals i artistes en els que s’ha ...

    Thumbnail

    Plan de comunicación para el lanzamiento de la marca país : Colombia 

    Valencia Porras, Viviana (2012-03-28)

    Aquest treball realitza un estudi de la imatge actual de la marca país “Colòmbia”, amb la finalitat de desenvolupar un Pla de Comunicació per al llançament d'aquesta marca a Espanya. Per aconseguir aquest objectiu s'analitza ...