Título:
|
Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar
|
Autor/a:
|
Vidal Salazar, Sonia
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Gil García-Lavernia, Joaquín Rafael |
Resum:
|
En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual.
Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït. |
Fecha de creación:
|
09-10-2012 |
Materia(s):
|
Publicitat Estereotips Imatge de la dona en la publicitat |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Páginas:
|
95 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|