Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar

Author

Vidal Salazar, Sonia

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Gil García-Lavernia, Joaquín Rafael

Publication date

2012-10-09



Abstract

En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual. Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

Subject

Publicitat; Estereotips; Imatge de la dona en la publicitat

Pages

95 p.

Documents

TFC-VIDAL-2012.pdf

347.1Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)