Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Gil García-Lavernia, Joaquín Rafael
dc.contributor.author
Vidal Salazar, Sonia
dc.date.accessioned
2012-10-09T11:30:26Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:55Z
dc.date.available
2012-10-09T11:30:26Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:55Z
dc.date.created
2012-07
dc.date.issued
2012-10-09
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/202617
dc.description.abstract
En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual. Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït.
cat
dc.format.extent
95 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Estereotips
cat
dc.subject.other
Imatge de la dona en la publicitat
cat
dc.title
Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-VIDAL-2012.pdf

347.1Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)