dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Gil García-Lavernia, Joaquín Rafael |
dc.contributor.author |
Vidal Salazar, Sonia |
dc.date.accessioned |
2012-10-09T11:30:26Z |
dc.date.available |
2012-10-09T11:30:26Z |
dc.date.created |
2012-07 |
dc.date.issued |
2012-10-09 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/202617 |
dc.format.extent |
95 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Estereotips |
dc.subject.other |
Imatge de la dona en la publicitat |
dc.title |
Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual.
Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït. |