La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.
Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.
Càtedra d'Economia Solidària [2]
Departament d'Humanitats i Ciències de l'Educació [121]
Departament de Ciències de la Comunicació [198]
Departament de Ciències Econòmiques i Socials [113]
Departament de Ciències Jurídiques i Polítiques [15]
Departament de Dret i Ciències Polítiques [153]
Departament de Psicologia [119]
Grup de Recerca PROSOPON (Persona i despersonalització: propostes educatives) [24]
Mujica Coronado, Amanda América (2025-07)
La migració laboral internacional s’ha consolidat com un fenomen de gran rellevància en un món cada vegada més globalitzat, plantejant reptes significatius en termes de regulació i gestió. Aquest treball aborda l’anàlisi ...
Chelnokova, Tatiana (2025-07)
El trabajo analiza a los teletrabajadores internacionales como una nueva modalidad de residencia regulada por la Ley 14/20131, destacando su importancia en un mundo cada vez más globalizado y digital. Se aborda el marco ...
Planiol i Molist, Mariona (2025-09)
"Disseny d'un Projecte d'Aprenentatge-Servei (ApS): millorant la inclusió de les persones amb diversitat funcional als centres i entorns educatius": és la creació d’una proposta innovadora amb les característiques dels ...
Vilanova Muro, Maria (2025-09)
Aquest Treball de Fi de Grau explora com el màrqueting experiencial digital pot ajudar les marques a connectar emocionalment amb la Generació Z. En un món ple d’impactes visuals aquesta generació cerca experiències reals, ...
Martínez Rodríguez, Xènia (2025-09)
Aquest treball de fi de grau se centra en el màrqueting esportiu, i més concretament, en l’anàlisi i comparació de les estratègies de màrqueting utilitzades a la Fórmula 1 i MotoGP, dues de les competicions de motor d’alta ...
Dausà i Coromí, Martí (2025-09)
Aquest Treball de Final de Grau busca crear una sinergia entre la marca personal, l'estilisme i les xarxes socials. A través d'una metodologia mixta, que combina teoria i un cas pràctic, s'utilitzaran eines que permetin a ...
Del Barco Palomares, Alexia (2025-07)
Moltes persones admiren la moda del luxe i volen seguir les seves tendències, però no tothom pot permetre-li-ho econòmicament. Aquest treball de final de grau busca emprendre una marca que aconsegueixi sadollar el desig ...
Miquel Cos, Arnau (2024-09)
El solapament de símptomes o característiques observables entre l'autisme i les dificultats en el vincle afectiu durant la infància és un tema tractat de manera molt escassa en la literatura científica. Fins a on arriba ...
Gironés Osorio, Natalia (2025-09)
L'etapa infantojuvenil es considera crucial per al neurodesenvolupament, l'adquisció de la majoria d'habilitats psicològiques i la personalitat de l'individu. A causa del anterior, és per el que avui dia, les potencials ...
Gómez Algar, Carla (2024-09)
Actualment, les xarxes socials han transformat la forma d'interacció entre els preadolescents i adolescents. Durant l'adolescència, etapa crucial per al desenvolupament individual, la identitat i la cerca de l'acceptació ...
Ureta del Real, María Magdalena (2024-07)
La síndrome de burnout i la seva relació amb les professions d'ajuda ha estat profundament estudiat i confirmat en les últimes dècades. Al seu torn, la tasca pastoral de la vida consagrada femenina activa pot ser considerada ...
De Arquer Argerich, María Dolores (2024-07)
Aquest Treball de Fi de Grau analitza com l'era de la postveritat, manifestada a través de la correcció política i la cultura de la cancel·lació, afecta els models de gènere representats a la literatura infantil. A través ...
Delgado de la Iglesia, Marta Jilán (2024-07)
El suïcidi y la resiliència han esdevingut conceptes cada cop més repetits, encara que per motius diferents. Mentre el primer genera desesperança i preocupació a la població general per les creixents xifres de morts que ...
Robinson Fiedler, Paulina (2024-07)
Actualment, les tecnologies digitals modernes formen part fonamental de la vida quotidiana dels individus, ja que són presents a gairebé totes les llars i són cada vegada més accessibles, fins i tot per als nens més petits. ...
Berrocal Sánchez, Sandra (2022-09)
Després de la realització del Màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Economia Solidària a la Universitat Abat Oliba CEU, s'ha decidit realitzar un Pla Estratègic de Comunicació Externa de la Fundació No Somos ...
Ariza Soto, Laura (2024-07)
El desenvolupament d'aquest treball es fonamenta en l'aprenentatge corporal com a mètode aplicable a l'etapa d'Educació Primària. Moltes vegades, es relaciona l'aprenentatge amb l'aula, la mestra, el pupitre i la pissarra, ...
Ruiz Romera, Natalia (2024-07)
En el present treball de Fi de Grau es busca comprendre com la configuració dels espais educatius, en relació amb l'aula d'educació primària, influeix en el procés d'ensenyament- aprenentatge, així com els principis que ...
Civit Rubio, Laura (2024-07)
L'adaptació social i emocional dels alumnes nouvinguts és un desafiament significatiu en el nostre sistema educatiu, especialment amb la creixent diversitat cultural i lingüística. Aquests estudiants enfronten dificultats ...
Marcos Segura, Teresa (2024-07)
La Psicologia Positiva és una branca de la psicologia enfocada a estudiar i promoure les experiències i organitzacions que contribueixen al benestar humà. La Psicologia Positiva es diferencia de la psicologia tradicional ...
Uguet Bonet, Marc (2025-06)
El present Treball de Fi de Grau, amb caràcter de recerca, se centra en l'anàlisi qualitativa de l’evolució i adaptació al context social de cada època que han tingut les campanyes publicitares de Gillette. Mitjançant ...