La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.
Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.
Vilanova Muro, Maria (2025-09)
Aquest Treball de Fi de Grau explora com el màrqueting experiencial digital pot ajudar les marques a connectar emocionalment amb la Generació Z. En un món ple d’impactes visuals aquesta generació cerca experiències reals, ...
Martínez Rodríguez, Xènia (2025-09)
Aquest treball de fi de grau se centra en el màrqueting esportiu, i més concretament, en l’anàlisi i comparació de les estratègies de màrqueting utilitzades a la Fórmula 1 i MotoGP, dues de les competicions de motor d’alta ...
Berrocal Sánchez, Sandra (2022-09)
Després de la realització del Màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Economia Solidària a la Universitat Abat Oliba CEU, s'ha decidit realitzar un Pla Estratègic de Comunicació Externa de la Fundació No Somos ...
Rubio Herrero, María (2023-07)
Les marques s'han convertit en un element imprescindible en la vida de les persones avui dia. Aquestes tenen diferents eines en el seu poder, així com les xarxes socials que marquen la diferència i conten la història de ...
López Guijarro, Denisse (2023-07)
La xarxa social TikTok, en un període de temps molt curt, s'ha convertit en una plataforma crucial per a la comunicació de moltes empreses amb el seu públic. És per això que apareix la necessitat d'indagar com les marques ...
Urbano López, Inmaculada (2025-06)
Tras cursar el Máster, Gestión y Comunicación en la Economía Social y Solidaria, decido realizar como trabajo final, un plan integral de comunicación externa e interna para la fundación de carácter cultural en la que ...
Bley García, María (2024)
Aquest Treball de Fi de Màster (TFM) presenta una plataforma interactiva dissenyada per connectar les necessitats de les Entitats Socials i Solidàries (ESS) amb les contribucions de la ciutadania. A través d'un model ...
Crusellas Franquesa, Jordi (2023-09)
Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través ...
Mora Sanllorente, Alba (2023-07)
En els darrers anys, les col·laboracions entre organitzacions no governamentals (ONG) i empreses han experimentat importants transformacions, passant de la filantropia tradicional a aliances més complexes i col·laboratives. ...
Novoa Moreno, Carla Elizabeth (2023-07)
L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un Pla de Comunicació per a la nova col·lecció de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora d'obres d'art, dissenyadora de modes i artista equatoriana amb residència ...
Arias González, Claudia (2023-07)
L´objectiu principal d´aquest projecte se centra en el disseny d´un pla d´empresa de productes artesanals que inclou barres energètiques, galetes i altres. Aquests són naturals amb presentació ecològica i matèria primera ...
Alegre i Giménez, Jesús (2022-09)
Les xarxes socials porten entre nosaltres prop d'una dècada, en aquest temps han aparegut figures com els influencers, usuaris dedicats de manera professional a la seva activitat a les xarxes. Persones que amb una simple ...
Moscardó Forga, Alberto (2022-06)
Des del segle XXI, el sector energètic està en plena transició: ha vist l'aparició de noves tecnologies renovables i nous objectius a llarg termini que han fet reconsiderar els patrons de consum d'energia als diferents ...
Dark, Emili N. (2022-06)
¿Qué barreras al mercado laboral enfrentan los inmigrantes árabes y cómo se están ajustando las organizaciones de integración laboral para atender las necesidades de sus clientes? Se realizaron entrevistas semiestructuradas ...
Porté Beck, Daniel (2021-09)
Aquest treball tracte sobre l´estudi i la valoració de Sandstorm Gold. En el següent document trobarem un estudi sobre l’industria del or i pràctic sobre la valoració de l'empresa.
Presas Gelabert, Nuria (2021-07)
Els canvis estructurals i culturals de la societat han propiciat una transformació digital en tots els àmbits de l'ésser humà, tant el personal com el professional. No hi ha dubte que, en l'actualitat, les xarxes socials ...
Moscardó Forga, Alberto (2021-07)
L'energia nuclear és una de les fonts energètiques més recents i que actualment representa el 10% de la producció elèctrica mundial, sent vital en la majoria dels països desenvolupats Però, pot un esdeveniment condicionar ...
Vallès López, Roger (2021-07)
Aquest TFG té l’objectiu de definir i permetre comprendre el concepte de la Renda Universal Bàsica. Per a tal propòsit, s’ha presentat un marc teòric així com s’han analitzat estudis empírics sobre la seva aplicació a ...
Morant Andreu, Mireia (2021)
La Responsabilitat Social Corporativa (RSC, en endavant) és una matèria que ha anat guanyant presència al sector empresarial durant la darrera dècada. El canvi de mentalitat a la societat, que comencen a sentir preocupació ...
Enseñat Rocafort, Mónica (2019-12)
L'alça de la importància de les empreses socials i de la responsabilitat social corporativa en l'empresa tradicional ha provocat en els últims dos anys, 2017 i 2018, un creixement exponencial en oferta universitària formativa ...