Título:
|
La transparencia en el mundo de los influencers: Propuesta de un modelo de transparencia para creadores de contenido
|
Autor/a:
|
Alegre i Giménez, Jesús
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials; Gil Ibañez, Marta |
Resum:
|
Les xarxes socials porten entre nosaltres prop d'una dècada, en aquest temps han
aparegut figures com els influencers, usuaris dedicats de manera professional a la seva
activitat a les xarxes. Persones que amb una simple publicació poden modificar la
percepció d'una marca o un producte en els consumidors. Líders d'opinió a qui no se'ls
posa límit. En aquesta recerca es dona a conèixer la realitat en matèria de transparència a
l'àmbit de les xarxes socials, es defineix el concepte de transparència i es proposa un
model de pautes perquè creadors de contingut i influencers, aconsegueixin millorar la
relació amb els seus seguidors, creant llaços més propers i reals. |
Resumen:
|
Las redes sociales llevan entre nosotros cerca de una década, en este tiempo han
aparecido figuras como los influencers, usuarios dedicados de manera profesional a su
actividad en las redes. Personas que con una simple publicación pueden modificar la
percepción de una marca o un producto en los consumidores. Lideres de opinión a quienes
no se les pone limite. En esta investigación se da a conocer la realidad en materia de
transparencia en el ámbito de las redes sociales, se define el concepto de transparencia y
se propone un modelo de pautas para que creadores de contenido e influencers, logren
mejorar la relación con sus seguidores, creando lazos más cercanos y reales. |
Abstract:
|
Social networks have been among us for about a decade, in this time figures such as
influencers have appeared, users dedicated in a professional way to their activity in the
networks. People who with a simple publication can modify the perception of a brand or a
product in consumers. Opinion leaders who are not limited. This research reveals the
reality in terms of transparency in the field of social networks, defines the concept of
transparency and proposes a model of guidelines for content creators and influencers to
improve the relationship with their followers, creating closer and real ties. |
Fecha de creación:
|
09-2022 |
Materia(s):
|
Xarxes socials virtuals Instagram (Firma) |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
Páginas:
|
77 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|