Departament de Ciències Econòmiques i Socials

La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.


Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.

Enviaments recents

Miniatura

El poder del marketing experiencial digital: Creando conexiones emocionales con la generación Z 

Vilanova Muro, Maria (2025-09)

Aquest Treball de Fi de Grau explora com el màrqueting experiencial digital pot ajudar les marques a connectar emocionalment amb la Generació Z. En un món ple d’impactes visuals aquesta generació cerca experiències reals, ...

Miniatura

Marketing deportivo: análisis comparativo entre Fórmula 1 y MotoGP 

Martínez Rodríguez, Xènia (2025-09)

Aquest treball de fi de grau se centra en el màrqueting esportiu, i més concretament, en l’anàlisi i comparació de les estratègies de màrqueting utilitzades a la Fórmula 1 i MotoGP, dues de les competicions de motor d’alta ...

Miniatura

Plan estratégico de comunicación Fundación No Somos Invisibles 

Berrocal Sánchez, Sandra (2022-09)

Després de la realització del Màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Economia Solidària a la Universitat Abat Oliba CEU, s'ha decidit realitzar un Pla Estratègic de Comunicació Externa de la Fundació No Somos ...

Miniatura

Rebranding de la marca de moda Lola Casademunt 

Rubio Herrero, María (2023-07)

Les marques s'han convertit en un element imprescindible en la vida de les persones avui dia. Aquestes tenen diferents eines en el seu poder, així com les xarxes socials que marquen la diferència i conten la història de ...

Miniatura

El sector de la cosmética en TikTok: estudio del contenido publicado por las marcas de cosmética frente al contenido realizado por los propios usuarios. El caso de Charlotte Tilbury 

López Guijarro, Denisse (2023-07)

La xarxa social TikTok, en un període de temps molt curt, s'ha convertit en una plataforma crucial per a la comunicació de moltes empreses amb el seu públic. És per això que apareix la necessitat d'indagar com les marques ...

Miniatura

Plan integral de comunicación Fundación Ricardo Delgado Vizcaíno 

Urbano López, Inmaculada (2025-06)

Tras cursar el Máster, Gestión y Comunicación en la Economía Social y Solidaria, decido realizar como trabajo final, un plan integral de comunicación externa e interna para la fundación de carácter cultural en la que ...

Miniatura

DONE, por y para una economía social y colaborativa 

Bley García, María (2024)

Aquest Treball de Fi de Màster (TFM) presenta una plataforma interactiva dissenyada per connectar les necessitats de les Entitats Socials i Solidàries (ESS) amb les contribucions de la ciutadania. A través d'un model ...

Miniatura

I-Talent, de la Fundació Adsis Barcelona: Estratègia de creació i posicionament d'una consultoria social especialitzada en diversitat i inclusió mitjançant l’estudi de mercat i el pla de màrqueting 

Crusellas Franquesa, Jordi (2023-09)

Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través ...

Miniatura

Tendencias de colaboración entre las ONG en España dedicadas a la infancia y las empresas 

Mora Sanllorente, Alba (2023-07)

En els darrers anys, les col·laboracions entre organitzacions no governamentals (ONG) i empreses han experimentat importants transformacions, passant de la filantropia tradicional a aliances més complexes i col·laboratives. ...

Miniatura

Plan de comunicación para la colección Nuna Wari de Pepa Piñeiros 

Novoa Moreno, Carla Elizabeth (2023-07)

L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un Pla de Comunicació per a la nova col·lecció de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora d'obres d'art, dissenyadora de modes i artista equatoriana amb residència ...

Miniatura

Diseño de Plan de Empresa de Productos Alimenticios (propuesta de productos alimenticios artesanales) 

Arias González, Claudia (2023-07)

L´objectiu principal d´aquest projecte se centra en el disseny d´un pla d´empresa de productes artesanals que inclou barres energètiques, galetes i altres. Aquests són naturals amb presentació ecològica i matèria primera ...

Miniatura

La transparencia en el mundo de los influencers: Propuesta de un modelo de transparencia para creadores de contenido 

Alegre i Giménez, Jesús (2022-09)

Les xarxes socials porten entre nosaltres prop d'una dècada, en aquest temps han aparegut figures com els influencers, usuaris dedicats de manera professional a la seva activitat a les xarxes. Persones que amb una simple ...

Miniatura

Análisis del consumo energético en el siglo XXI a través de la elaboración de un indicador sintético 

Moscardó Forga, Alberto (2022-06)

Des del segle XXI, el sector energètic està en plena transició: ha vist l'aparició de noves tecnologies renovables i nous objectius a llarg termini que han fet reconsiderar els patrons de consum d'energia als diferents ...

Miniatura

Experiencias y buenas prácticas en la integración laboral de inmigrantes árabes en Barcelona 

Dark, Emili N. (2022-06)

¿Qué barreras al mercado laboral enfrentan los inmigrantes árabes y cómo se están ajustando las organizaciones de integración laboral para atender las necesidades de sus clientes? Se realizaron entrevistas semiestructuradas ...

Miniatura

Sandstorm Gold y la industria del oro 

Porté Beck, Daniel (2021-09)

Aquest treball tracte sobre l´estudi i la valoració de Sandstorm Gold. En el següent document trobarem un estudi sobre l’industria del or i pràctic sobre la valoració de l'empresa.

Miniatura

Las redes sociales en el sector gastronómico. Análisis de contenido de las cuentas de Instagram de Domino’s y Telepizza 

Presas Gelabert, Nuria (2021-07)

Els canvis estructurals i culturals de la societat han propiciat una transformació digital en tots els àmbits de l'ésser humà, tant el personal com el professional. No hi ha dubte que, en l'actualitat, les xarxes socials ...

Miniatura

El accidente de Fukushima: análisis del impacto en el consumo internacional de energía nuclear 

Moscardó Forga, Alberto (2021-07)

L'energia nuclear és una de les fonts energètiques més recents i que actualment representa el 10% de la producció elèctrica mundial, sent vital en la majoria dels països desenvolupats Però, pot un esdeveniment condicionar ...

Miniatura

La Renda Bàsica Universal : marc teòric i pràctic de l'eina que busca acabar amb la pobresa i la desigualtat 

Vallès López, Roger (2021-07)

Aquest TFG té l’objectiu de definir i permetre comprendre el concepte de la Renda Universal Bàsica. Per a tal propòsit, s’ha presentat un marc teòric així com s’han analitzat estudis empírics sobre la seva aplicació a ...

Miniatura

Plan Estratégico de Responsabilidad Social Corporativa. Fundación CIRCE 

Morant Andreu, Mireia (2021)

La Responsabilitat Social Corporativa (RSC, en endavant) és una matèria que ha anat guanyant presència al sector empresarial durant la darrera dècada. El canvi de mentalitat a la societat, que comencen a sentir preocupació ...

Miniatura

Plan de comunicación estratégico del Máster en Gestión y Comunicación de Entidades Sociales y Solidarias de la UAO CEU 

Enseñat Rocafort, Mónica (2019-12)

L'alça de la importància de les empreses socials i de la responsabilitat social corporativa en l'empresa tradicional ha provocat en els últims dos anys, 2017 i 2018, un creixement exponencial en oferta universitària formativa ...

Més