Estereotipos publicitarios. El estereotipo del ama de casa en la actualidad en la publicidad de productos del sector de la limpieza en el hogar

Autor/a

Vidal Salazar, Sonia

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Gil García-Lavernia, Joaquín Rafael

Data de publicació

2012-10-09



Resum

En l'estudi que es presenta a continuació, s'analitza l'estereotip de mestressa de casa a la publicitat televisiva actual. Per a això, s’examinen les anteriors dècades amb la finalitat de seguir l'evolució d'aquest estereotip fins a l'actualitat, donant interès en els spots corresponents al sector neteja de la llar. Com a resultat de l'anàlisi, es podrà conèixer si hi ha hagut canvis, i quin tipus de canvis s'han produït.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Paraules clau

Publicitat; Estereotips; Imatge de la dona en la publicitat

Pàgines

95 p.

Documents

TFC-VIDAL-2012.pdf

347.1Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)