Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011

Author

García Tamayo, Rubén

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Publication date

2012-10-05



Abstract

El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica. Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les agències.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Crisis econòmiques; Publicitat; Agències de publicitat; Espanya

Pages

79 p.

Documents

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012.pdf

25.50Mb

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012(ANNEXOS).pdf

33.12Mb

 

Rights

This item appears in the following Collection(s)