dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
García Tamayo, Rubén
dc.date.accessioned
2012-10-05T11:08:53Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:34Z
dc.date.available
2012-10-05T11:08:53Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:34Z
dc.date.issued
2012-10-05
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/202526
dc.description.abstract
El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El
treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles
han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic
que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar
aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el
descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica.
Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que
posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les
agències.
cat
dc.format.extent
79 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Crisis econòmiques
cat
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Agències de publicitat
cat
dc.subject.other
Espanya
cat
dc.title
Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat