Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011

Autor/a

García Tamayo, Rubén

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Fecha de publicación

2012-10-05



Resumen

El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica. Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les agències.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Crisis econòmiques; Publicitat; Agències de publicitat; Espanya

Páginas

79 p.

Documentos

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012.pdf

25.50Mb

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012(ANNEXOS).pdf

33.12Mb

 

Derechos

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)