Tendencias creativas now. Creatividad española: fórmulas publicitarias premiadas en 2011

Autor/a

García Tamayo, Rubén

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Data de publicació

2012-10-05



Resum

El present projecte analitza el panorama creatiu publicitari durant el 2011. El treball proposa l’estudi de les solucions creatives que les agències espanyoles han desenvolupat en un any emmarcat d’un context econòmic, social i mediàtic que sembla ser més “complex” que mai. La finalitat del escrit és disseccionar aquesta fòrmula creativa que pretén vendre més en una conjuntura en la que el descens del consum és protagonista per la presència de la recessió econòmica. Un difícil escenari que provoca la restricció pressupostària dels anunciants i que posa en risc el desenvolupament de l’activitat professional dels mitjans i les agències.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Crisis econòmiques; Publicitat; Agències de publicitat; Espanya

Pàgines

79 p.

Documents

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012.pdf

25.50Mb

TFC-GARCÍA_TAMAYO-2012(ANNEXOS).pdf

33.12Mb

 

Drets

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)