Now showing items 61-80 of 178

    Thumbnail

    El discurso político populista. El caso de Hugo Chávez en el programa televisivo "Aló Presidente" 

    Burés Grandío, Elena (2014-12-10)

    Aquest treball aprofundeix sobre les diferents concepcions del terme populisme i les característiques d'Hugo Chávez com a líder polític per analitzar cinc episodis consecutius del programa televisiu ‘Aló Presidente’ i ...

    Thumbnail

    La plataforma antidesahucios como gabinete de prensa 

    Ginés Domènech, Àlex (2014-12-10)

    En el context de crisi tan greu que travessa l’economia i la població espanyola, fuetejada per un greu problema hipotecari que ha deixat a milers de persones sense el seu habitatge. Un petit nucli de persones va sentir la ...

    Thumbnail

    Brand ideas: narrar historias mediante la vida de la marca. ¿Cómo se generan los conceptos creativos que otorgan significado y forma a las marcas? 

    Jiménez Ramírez, Ignacio (2014-12-10)

    El present projecte analitza la creació i el desenvolupament dels conceptes que donen forma a les marques des d'un punt de vista creatiu. El treball proposa l'estudi del concepte de les brand idees com a resposta a l'evolució ...

    Thumbnail

    Resurrecting Disney: Tracing Walt Disney‘s ever-present spirit in feature animated films of the Michael Eisner era (1984-2004) 

    Gómez Alonso, Sara (2014-12-05)

    El treball Ressuscitant a Disney: Rastrejant el sempre present esperit de Walt Disney en els llargmetratges animats de l'era Michael Eisner (1984-2004) pretén definir i analitzar les característiques, tant respecte al ...

    Thumbnail

    La actividad de los medios tradicionales en las redes Google Plus y Linkedin 

    Naya Mercadal, Albert (2014-06-10)

    L'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat ...

    Thumbnail

    Nuevas profesiones periodísticas digitales 

    Batallas Córdova, Michelle (2014-06-10)

    El present treball final de carrera té com a objecte analitzar el perfil i les condicions laborals de les noves professions periodístiques digitals, i fer una comparació d’aquestes amb les de les professions tradicionals ...

    Thumbnail

    La distribución de cine en Internet y su implicación en los procesos de producción cinematográfica 

    Tur Molina, Armando (2014-06-10)

    Estudi sobre com Internet ha canviat la manera de distribuir curtmetratges i llargmetratges, i la influència d’aquests canvis als processos previs de producció. Es complementa l’estudi bibliogràfic de les fases de producció ...

    Thumbnail

    Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales 

    Mallafré Vilalta, Mariona (2014-06-06)

    Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es ...

    Thumbnail

    La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación? 

    Borrás Salmerón, Paula (2014-06-06)

    Aquest projecte estudia l’ambigu concepte de contrapublicitat des d’una doble vessant: la social i la publicitària. La primera, tractarà aquest fenomen des del prisma d’aquells grups de caràcter activista que utilitzen la ...

    Thumbnail

    Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta 

    Maura Alemany, Juan (2014-06-06)

    En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de ...

    Thumbnail

    Plan de comunicación para Jo Malone en Barcelona 

    Batlló Soler-Lluró, Inés (2014-06-06)

    En el present treball es durà a terme un Pla de Comunicació per Jo Malone, marca britànica de referència a Anglaterra que presenta un exclusiu portafoli de fragàncies i de productes per a la cura personal i de la llar, ...

    Thumbnail

    Creación y gestión de una marca. El caso IUBUD, fundas de madera para dispositivos Apple 

    Loyza Millauro, Hernán (2014-06-06)

    Aquest treball d’investigació, té com a objectiu principal, desenvolupar una estratègia de Brand management després d’haver estudiat diferents teories sobre creació i gestió de marques. Des de el naixement de las marques, ...

    Thumbnail

    El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013 

    Llorens Corbellini, Priscila (2014-06-06)

    El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret ...

    Thumbnail

    Análisis de la comunicación verbal y no verbal de Josep Guardiola y su influencia pública 

    Giménez Franco, Víctor (2014-06-06)

    El treball que es presenta a continuació és una anàlisi sobre la comunicació del ex entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, i la forma en com s'expressa i utilitza el seu discurs per impactar a tots els seus públics. ...

    Thumbnail

    La función social del lobbismo 

    San Martín Paniello, Albert (2014-02-25)

    En aquest treball es tracten alguns aspectes del lobbisme. El seu origen, la seva expansió, el seu significat i les diverses formes en les que es pot desenvolupar serveixen com a punt de partida. També es descriuen els ...

    Thumbnail

    Estrategias de marcas del fabricante vs. marcas del distribuidor 

    Blázquez Vera, Daniel (2014-02-25)

    La crisi econòmica d’aquests darrers anys ha marcat un important canvi en els hàbits de consum de les famílies espanyoles, aquestes han vist reduït el seu poder adquisitiu de forma significativa, la qual cosa s’ha traslladat ...

    Thumbnail

    Hipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph' 

    Barbero González, Victoria (2013-10-31)

    Aquest treball té com a objecte l’anàlisi de la implantació de la hipertextualitat, la multimedialitat, la interactivitat i la publicitat com a elements vertebradors de la premsa digital internacional. Primerament, es ...

    Thumbnail

    Identidad corporativa en el caso IKEA 

    Escrivá Vilaseca, Miriam (2013-09-27)

    En aquest treball es tracte de demostrar la importància de la identitat corporativa en l'actualitat, en el context de saturació de empreses i productes homogenis en el que les empreses lluiten per diferenciar-se. Es pot ...

    Thumbnail

    La tendencia del periodismo tradicional a la cultura light en las portadas de El País y ABC 

    Martín Lacabe, Irantzu (2013-09-27)

    El present projecte analitza el panorama de la premsa tradicional espanyola a partir dels anys 60 fins als últims dies. El treball proposa un estudi sobre la tendència dels periòdics cap a una cultura light caracteritzada ...

    Thumbnail

    ¿Qué debería hacer una empresa occidental para publicitarse en China? 

    Serra Le Cheualier, Eric (2013-09-19)

    Aquest treball de final de carrera analitza com les empreses occidentals haurien de publicitar-se a la Xina. De la mateixa manera, s’estudia el mercat chinès en la seva totalitat i a més d’alguns casos reals de l’èxit ...