El discurso político populista. El caso de Hugo Chávez en el programa televisivo "Aló Presidente"

Author

Burés Grandío, Elena

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Lamelo, Carles, 1983-

Publication date

2014-12-10



Abstract

Aquest treball aprofundeix sobre les diferents concepcions del terme populisme i les característiques d'Hugo Chávez com a líder polític per analitzar cinc episodis consecutius del programa televisiu ‘Aló Presidente’ i després d'aplicar la metodologia de Teun A. van Dijk sobre el discurs ideològic, demostrar com el comandant usava els ressorts populistes per defensar les polítiques dutes a terme pel govern bolivarià.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

32 - Politics; 65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Comunicació en la política; Populisme; Televisió; Chávez Frías, Hugo; Veneçuela

Pages

122 p.

Documents

TFC-BURES_2014.pdf

906.9Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)