El discurso político populista. El caso de Hugo Chávez en el programa televisivo "Aló Presidente"

Autor/a

Burés Grandío, Elena

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Lamelo, Carles, 1983-

Data de publicació

2014-12-10



Resum

Aquest treball aprofundeix sobre les diferents concepcions del terme populisme i les característiques d'Hugo Chávez com a líder polític per analitzar cinc episodis consecutius del programa televisiu ‘Aló Presidente’ i després d'aplicar la metodologia de Teun A. van Dijk sobre el discurs ideològic, demostrar com el comandant usava els ressorts populistes per defensar les polítiques dutes a terme pel govern bolivarià.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

32 - Política; 65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Comunicació en la política; Populisme; Televisió; Chávez Frías, Hugo; Veneçuela

Pàgines

122 p.

Documents

TFC-BURES_2014.pdf

906.9Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)