dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Lamelo, Carles, 1983- |
dc.contributor.author |
Burés Grandío, Elena |
dc.date.accessioned |
2014-12-10T11:54:44Z |
dc.date.available |
2014-12-10T11:54:44Z |
dc.date.created |
2014-06 |
dc.date.issued |
2014-12-10 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/243484 |
dc.format.extent |
122 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Comunicació en la política |
dc.subject.other |
Populisme |
dc.subject.other |
Televisió |
dc.subject.other |
Chávez Frías, Hugo |
dc.subject.other |
Veneçuela |
dc.title |
El discurso político populista. El caso de Hugo Chávez en el programa televisivo "Aló Presidente" |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
32 - Política |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
Aquest treball aprofundeix sobre les diferents concepcions del terme populisme i les característiques d'Hugo Chávez com a líder polític per analitzar cinc episodis consecutius del programa televisiu ‘Aló Presidente’ i després d'aplicar la metodologia
de Teun A. van Dijk sobre el discurs ideològic, demostrar com el comandant usava els ressorts populistes per defensar les polítiques dutes a terme pel govern bolivarià. |