El discurso político populista. El caso de Hugo Chávez en el programa televisivo "Aló Presidente"

Autor/a

Burés Grandío, Elena

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Lamelo, Carles, 1983-

Fecha de publicación

2014-12-10



Resumen

Aquest treball aprofundeix sobre les diferents concepcions del terme populisme i les característiques d'Hugo Chávez com a líder polític per analitzar cinc episodis consecutius del programa televisiu ‘Aló Presidente’ i després d'aplicar la metodologia de Teun A. van Dijk sobre el discurs ideològic, demostrar com el comandant usava els ressorts populistes per defensar les polítiques dutes a terme pel govern bolivarià.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

32 - Política; 65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Comunicació en la política; Populisme; Televisió; Chávez Frías, Hugo; Veneçuela

Páginas

122 p.

Documentos

TFC-BURES_2014.pdf

906.9Kb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)