Ara mostrant els elements 41-60 de 178

    Miniatura

    Realización del documental autobiográfico "En la salud y en la enfermedad" ayuda para el duelo y vehículo para la transmisión de valores 

    Llaquet Mallén, Lluís, (2017-12)

    Existeix una dificultat molt gran a l'hora de transmetre certs valors o informacions a la societat. Les estadístiques i les informacions sobre fets abstractes, sense noms ni cognoms, provoquen poca empatia amb el públic. ...

    Miniatura

    Esculpir el tiempo (de crisis): construcciones fílmicas sobre la recesión económica global 

    Altarriba Vilanova, Guillermo (2017-06-22)

    El cinema és una eina molt poderosa per a analitzar la concepció que té una societat sobre un fenomen determinat. Partint d’aquesta base, mitjançant una metodología inductiva i l’anàlisi d’una sèrie de pel·lícules que, ...

    Miniatura

    El periodista en la entrevista audiovisual los casos de "Amanpour" y "HARDtalk" 

    Canameras Muñoz; Cañameras Muñoz, Ariadna, (2017-06-07)

    Els mitjans de comunicació són un element essencial a l'hora de construir la idea que tenim sobre el món, per tant és important estudiar a qui i com es demanen respostes als problemes que afronta la nostra societat. Aquest ...

    Miniatura

    El Storytelling: una aproximación multicultural 

    Lanau Peña, Alicia, (2017-06-07)

    El treball final de grau Storytelling: una aproximació multicultural, pretén demostrar com influeix la cultura a l'hora d'explicar una història. Aquest treball està en l'àmbit de la comunicació intercultural, que estudia ...

    Miniatura

    Estudio de la cobertura informativa de las elecciones del 27-S de 2015 en La Vanguardia 

    González de la Mora, Begoña (2017-06-07)

    Aquest treball és un anàlisi del tractament informatiu de les eleccions del 27 de setembre de 2015 al diari La Vanguardia. A l’estudi s’han analitzat les informacions recollides a les pàgines especials dedicades a la ...

    Miniatura

    Propuesta de plan de comunicación. Estudio de caso : Kenzen formación 

    Cuenca Martínez, María, (2017-06-07)

    El propòsit en aquest treball és l’elaboració d’un pla de comunicació real per a un centre de formació de fisioteràpia amb la intenció que es dugui a terme. Per això es realitzarà una investigació profunda sobre el centre ...

    Miniatura

    Presencia y uso de latinismos en la prensa durante la campaña electoral del 20 de diciembre de 2015 

    Llerins Latorre, Olga (2016-12-21)

    L'objectiu d'aquest treball és identificar i analitzar l'ús dels llatinismes amb major presència en els principals mitjans de premsa escrita a Espanya, evidenciant-ho amb exemples reals dins d'un marc de cerca delimitat, ...

    Miniatura

    Moritz: La cerveza con un marketing fresco y carácter barcelonés 

    Maldonado Montull, Josep Lluís (2016-07-29)

    El present treball pretén demostrar la importància de tenir una bona estratègia de marketing en un context on els nous formats i vies de comunicació han canviat. Captar l’atenció dels usuaris passa per utilitzar missatges ...

    Miniatura

    El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara 

    Valls Serra, Núria (2016-07-06)

    Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb ...

    Miniatura

    La conquista de la metaficción y el poder del prosumer en el escenario contemporáneo de las series de televisión 

    Costa García, Fiona (2016-07-06)

    Aquest treball pretén definir el paper de les sèries de televisió en la societat actual i la relació establerta amb uns espectadors que esdevenen en prosumers, alumnes avantatjats capaços d'analitzar i compartir en xarxa ...

    Miniatura

    La comunicació online de la moda: el cas d'Oysho 

    Codina Torrella, Gemma (2016-02-03)

    En el año 2001, Grupo Inditex creaba la línea de lencería Oysho, una marca de ropa interior sexy, divertida y femenina, la cual fue introducida rápidamente en el entorno online. Hoy día, a través de Internet, un usuario ...

    Miniatura

    ¿Cómo encontrar clientes en Linkedin? 

    Monteagudo Guerrero, Cristian (2016-01-12)

    L’objecte del present projecte d’investigació és la creació d’un pla estratègic per trobar clients potencials mitjançant Linkedin per la nova agència de publicitat omnicanal del grup BeRepublic, Be[2015]. Amb aquesta ...

    Miniatura

    Comunicació publicitària femenina: el paper de la dona en l’àmbit de la creativitat en el segle XXI 

    Serrano Casals, Ariadna (2015-04-16)

    La dona és cada vegada més present en el món de la comunicació publicitària, però avui en dia, la seva presència encara segueix essent mínima en els departaments de creativitat. En una primera part es pretén reflectir la ...

    Miniatura

    El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual 

    Batallas Córdova, Michelle (2015-04-16)

    El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també ...

    Miniatura

    La importancia de una buena gestión de comunicación en situaciones de crisis. El caso de ébola en España 

    Martorell Boté, Olga (2015-04-16)

    Aquest Treball Final de Grau se centra en la gestió de comunicació en les situacions de crisis institucionals, donat que aquestes han demostrat que la imatge és un dels actius més rellevants en les organitzacions. Per ...

    Miniatura

    La marca como agente creador de contenido multiplataforma transmedia: la transformación de Red Bull 

    Mas León, Nil (2015-04-16)

    En els últims anys la comunicació ha evolucionat a causa de la digitalització de la societat i l'aparició de múltiples plataformes socials. Per això, aquesta investigació busca analitzar com ha canviat l'entorn comunicatiu, ...

    Miniatura

    Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral 

    Roca Sabanés, Lucia (2015-04-16)

    En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i ...

    Miniatura

    Las narrativas transmedia como constructoras del mensaje publicitario entre marca y consumidor. Estudio de Caso: Red Bull “Can you Make it?” 

    Fort Recasens, Xavier (2014-12-17)

    En les últimes dues dècades el món publicitari ha experimentat una gran evolució a causa de l’aparició dels nous models digitals i l’entorn 2.0. En aquest projecte es recull un anàlisi sobre els orígens de la transmedialitat, ...

    Miniatura

    La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción 

    Sanz Cusó, Georgina (2014-12-17)

    Aquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la ...

    Miniatura

    Los pseudoacontecimientos y sus presencia en los medios catalanes 

    Cabaní Vacarisas, Ignacio (2014-12-17)

    Aquest Treball Final de Carrera es centra en la comparació dels resultats obtinguts pel Doctor David Andreu a la seva tesi doctoral “ La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya” de ...