El peso del SEO en una estrategia de marketing digital el caso Zara

Author

Valls Serra, Núria

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Andreu Domingo, David,

Publication date

2016-07-06



Abstract

Des de la perspectiva del màrqueting digital, aquest treball final de grau pretén aprendre tots els conceptes necessaris per entendre el pes que té el SEO a una estratègia de màrqueting digital. El treball es centra amb la metodologia Sostac, y finalment acaba amb un cas pràctic on s’intenta aplicar tot el que s’ha après amb aquest treball.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Màrqueting per Internet; Planificació estratègica; Xarxes socials

Pages

89 p.

Documents

TFG-VALLS-2016.pdf

18.46Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)