Título:
|
El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual
|
Autor/a:
|
Batallas Córdova, Michelle
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Freire Sánchez, Alfonso, |
Resum:
|
El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també analitzar si el reposicionament
és equivalent que quan va sorgir, o si pel contrari ha evolucionat, i com ho ha fet.
Amb aquest estudi intentarem esbrinar com es reposicionen les marques en l’actualitat. |
Fecha de creación:
|
16-04-2015 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Publicitat Marques Consumidors |
Derechos:
|
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
Páginas:
|
88 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|