dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Freire Sánchez, Alfonso, |
dc.contributor.author |
Batallas Córdova, Michelle |
dc.date.accessioned |
2015-04-16T11:05:48Z |
dc.date.available |
2015-04-16T11:05:48Z |
dc.date.created |
2015-01 |
dc.date.issued |
2015-04-16 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/248998 |
dc.format.extent |
88 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Publicitat |
dc.subject.other |
Marques |
dc.subject.other |
Consumidors |
dc.title |
El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |
dc.description.abstract |
El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també analitzar si el reposicionament
és equivalent que quan va sorgir, o si pel contrari ha evolucionat, i com ho ha fet.
Amb aquest estudi intentarem esbrinar com es reposicionen les marques en l’actualitat. |