dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Batallas Córdova, Michelle
dc.date.accessioned
2015-04-16T11:05:48Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:52Z
dc.date.available
2015-04-16T11:05:48Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:52Z
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/248998
dc.description.abstract
El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també analitzar si el reposicionament
és equivalent que quan va sorgir, o si pel contrari ha evolucionat, i com ho ha fet.
Amb aquest estudi intentarem esbrinar com es reposicionen les marques en l’actualitat.
cat
dc.format.extent
88 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Marques
cat
dc.subject.other
Consumidors
cat
dc.title
El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat