El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Freire Sánchez, Alfonso,
dc.contributor.author
Batallas Córdova, Michelle
dc.date.accessioned
2015-04-16T11:05:48Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:52Z
dc.date.available
2015-04-16T11:05:48Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:52Z
dc.date.created
2015-01
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/248998
dc.description.abstract
El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també analitzar si el reposicionament és equivalent que quan va sorgir, o si pel contrari ha evolucionat, i com ho ha fet. Amb aquest estudi intentarem esbrinar com es reposicionen les marques en l’actualitat.
cat
dc.format.extent
88 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Publicitat
cat
dc.subject.other
Marques
cat
dc.subject.other
Consumidors
cat
dc.title
El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-BATALLAS-2015.pdf

14.36Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)