Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral

Author

Roca Sabanés, Lucia

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Muñoz Roca, María

Publication date

2015-04-16



Abstract

En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Màrqueting personal; Inserció laboral

Pages

86 p.

Documents

TFC-ROCA_SABANES-2015.pdf

4.302Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)