dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Muñoz Roca, María
dc.contributor.author
Roca Sabanés, Lucia
dc.date.accessioned
2015-04-16T11:32:56Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:46Z
dc.date.available
2015-04-16T11:32:56Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:46Z
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/249000
dc.description.abstract
En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí.
cat
dc.format.extent
86 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting personal
cat
dc.subject.other
Inserció laboral
cat
dc.title
Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat