Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Muñoz Roca, María
dc.contributor.author
Roca Sabanés, Lucia
dc.date.accessioned
2015-04-16T11:32:56Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:43:46Z
dc.date.available
2015-04-16T11:32:56Z
dc.date.available
2024-10-02T07:43:46Z
dc.date.created
2015-01
dc.date.issued
2015-04-16
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/249000
dc.description.abstract
En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí.
cat
dc.format.extent
86 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting personal
cat
dc.subject.other
Inserció laboral
cat
dc.title
Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-ROCA_SABANES-2015.pdf

4.302Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)