Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral

Autor/a

Roca Sabanés, Lucia

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Muñoz Roca, María

Fecha de publicación

2015-04-16



Resumen

En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Màrqueting personal; Inserció laboral

Páginas

86 p.

Documentos

TFC-ROCA_SABANES-2015.pdf

4.302Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)