Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral

Autor/a

Roca Sabanés, Lucia

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Muñoz Roca, María

Data de publicació

2015-04-16



Resum

En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i segura. El objectiu final serà crear la millor versió de mi mateixa, amb les meves pròpies fites, per vendre-la al mon laboral i així fer de la meva passió el meu treball e inspirar als demés per que segueixin el seu camí.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Màrqueting personal; Inserció laboral

Pàgines

86 p.

Documents

TFC-ROCA_SABANES-2015.pdf

4.302Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)