Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales

Author

Mallafré Vilalta, Mariona

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Mañé Montané, Núria

Publication date

2014-06-06



Abstract

Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Màrqueting personal; Xarxes socials en línia

Pages

62 p.

Documents

TFC-MALLAFRE-2014.pdf

4.386Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)