Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales

Autor/a

Mallafré Vilalta, Mariona

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Mañé Montané, Núria

Data de publicació

2014-06-06



Resum

Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Màrqueting personal; Xarxes socials en línia

Pàgines

62 p.

Documents

TFC-MALLAFRE-2014.pdf

4.386Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)