Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales

Autor/a

Mallafré Vilalta, Mariona

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Mañé Montané, Núria

Fecha de publicación

2014-06-06



Resumen

Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Màrqueting personal; Xarxes socials en línia

Páginas

62 p.

Documentos

TFC-MALLAFRE-2014.pdf

4.386Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)