Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Mañé Montané, Núria
dc.contributor.author
Mallafré Vilalta, Mariona
dc.date.accessioned
2014-06-06T11:48:16Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:05Z
dc.date.available
2014-06-06T11:48:16Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:05Z
dc.date.created
2014
dc.date.issued
2014-06-06
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/231967
dc.description.abstract
Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació digital, per l’actor català Albert Carbó, que comprengui les seves necessitats per arribar a complir amb els seus objectius.
cat
dc.format.extent
62 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Màrqueting personal
cat
dc.subject.other
Xarxes socials en línia
cat
dc.title
Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
65
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFC-MALLAFRE-2014.pdf

4.386Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)