Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor

Author

Surdé Rincón, Glòria

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Menal Casas, Jordi,

Publication date

2012-10-08



Abstract

“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant l’acte de compra.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

Subject

Neuromàrqueting; Consumidors; Aspectes psicològics

Pages

63 p.

Documents

TFC-SURDE-2012.pdf

1.734Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)