Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor

Autor/a

Surdé Rincón, Glòria

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Menal Casas, Jordi,

Fecha de publicación

2012-10-08



Resumen

“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant l’acte de compra.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Palabras clave

Neuromàrqueting; Consumidors; Aspectes psicològics

Páginas

63 p.

Documentos

TFC-SURDE-2012.pdf

1.734Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)