dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Menal Casas, Jordi,
dc.contributor.author
Surdé Rincón, Glòria
dc.date.accessioned
2012-10-08T12:09:15Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:40Z
dc.date.available
2012-10-08T12:09:15Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:40Z
dc.date.issued
2012-10-08
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/202568
dc.description.abstract
“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació
que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi
dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen
de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia
a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre
el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant
l’acte de compra.
cat
dc.format.extent
63 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Neuromàrqueting
cat
dc.subject.other
Consumidors
cat
dc.subject.other
Aspectes psicològics
cat
dc.title
Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat