Neuromarketing : cómo indagar en la mente del consumidor

Autor/a

Surdé Rincón, Glòria

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Menal Casas, Jordi,

Data de publicació

2012-10-08



Resum

“Neuromarketing, cómo indagar en la mente del consumidor” és un treball d’investigació que pretén donar a conèixer una nova tècnica d’estudis de mercat, basada en l’anàlisi dels sistemas neuronals que regeixen el cervell humà, mitjançant eïnes que provenen de la neurociencia. L’objectiu d’aquest projecte es esposar l’aplicació de la neurociencia a l’àmbit del neuromarketing, relacionar-lo amb la conducta del consumidor y entendre el procés de presa de decisió que condiciona el comportament del consumidor durant l’acte de compra.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Paraules clau

Neuromàrqueting; Consumidors; Aspectes psicològics

Pàgines

63 p.

Documents

TFC-SURDE-2012.pdf

1.734Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)