La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0

Author

Cartil Benaiges, Joan Robert

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Publication date

2013-09-19



Abstract

La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Construcció de marca (Màrqueting); Màrqueting personal; Mercat de treball; Desenvolupament professional; Web semàntica

Pages

109 p.

Documents

TFC-CARTIL-2013.pdf

1.560Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)