La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0

Autor/a

Cartil Benaiges, Joan Robert

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Data de publicació

2013-09-19



Resum

La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Construcció de marca (Màrqueting); Màrqueting personal; Mercat de treball; Desenvolupament professional; Web semàntica

Pàgines

109 p.

Documents

TFC-CARTIL-2013.pdf

1.560Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)