La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0

Autor/a

Cartil Benaiges, Joan Robert

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Fecha de publicación

2013-09-19



Resumen

La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que comprengui els coneixements, eines i recursos necessaris per convertir-se en l’opció preferent. L’elaboració d’aquesta estratègia estarà basada en un context real i avalada per casos d’èxit d’un bon Pla de Personal Branding i confrontada per autors de referència.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Construcció de marca (Màrqueting); Màrqueting personal; Mercat de treball; Desenvolupament professional; Web semàntica

Páginas

109 p.

Documentos

TFC-CARTIL-2013.pdf

1.560Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)