Ara mostrant els elements 101-120 de 178

    Miniatura

    El Videojuego : el paso de un producto de entretenimiento social a un nuevo producto de marketing social 

    Gurriz García, Sergi (2012-03-28)

    Aquest treball final de carrera analitza el món dels videojocs des d’una perspectiva comercial i de màrqueting. Els videojocs s’han convertit en la forma d’oci audiovisual més important, per davant del cinema i de la música, ...

    Miniatura

    Implicaciones socioeconómicas de las redes sociales en el mundo global 

    Muñoz-Ramos Mas, Marta (2012-03-28)

    Avui dia les xarxes socials, gràcies a les noves tecnologies, han generat un canvi en la filosofia de la comunicació on Internet s’utilitza tan per rebre informació com per difondre-la. Aquest canvi té una repercussió no ...

    Miniatura

    Nazismo y Comunismo : origen, paralelismos y diferencias a la luz de la literatura 

    Canals Pou, Inés (2012-03-27)

    Anàlisi dels personatges de tres obres que exposen distòpies nascudes d’una revolució traïda pels seus inquisidors: Rebel·lió a la Granja (George Orwell, 1945), El Senyor de les Mosques (William Golding, 1954) i 1984 (George ...

    Miniatura

    El pop y el rock como productos de gran consumo: Los Beatles como marca 

    Sumoy Burón, Laura (2011-12-02)

    El treball final de carrera El pop i el rock com a productes de gran consum: els Beatles com a marca, té l’objectiu de demostrar la dimensió del màrketing en el cas dels Beatles. Primerament exposa la evolució dels gèneres ...

    Miniatura

    Otros imaginarios, otras músicas. La música en la publicidad: un arma para llegar al alma 

    Aizcorbe Gonzalvo, Xavier (2011-12-02)

    Aquest treball és el resultat d'una investigació sobre com la música ajuda a la publicitat com a eina de memorització. S’ha exposat com ha estat la influència psicològica i social de la música al llarg de la història, la ...

    Miniatura

    Gothic Territory : una aproximación a la estética burtoniana 

    Font Morell, Maria (2011-12-02)

    Aquest treball té com a objectiu l'anàlisi de l'estètica cinematogràfica del director Tim Burton. Es desenvoluparà fent un recorregut pels moviments artístics que han servit d'influència al director i les experiències ...

    Miniatura

    Las redes sociales online como herramienta de trabajo y ocio en España 

    Aguilera Cabeza, Sara (2011-12-02)

    Aquest treball analitza el concepte de les xarxes socials online com a eina d’oci i treball a Espanya. Les xarxes socials estan generalment associades amb l’ oci i l’entreteniment, degut a que fa uns anys era bàsicament ...

    Miniatura

    LA DIRECCIÓ DE COMUNICACIÓ EN EL TERCER SECTOR 

    ESPAÑOL ROCA, Albert (2011-10-05)

    El Tercer Sector cívicosocial, entès com aquell conjunt d’organitzacions privades sense ànim de lucre que tenen com objectiu aconseguir la promoció de la persona, reduir les desigualtats socioeconòmiques i evitar l’exclusició ...

    Miniatura

    Comunicación en las ONG: aplicación a las relaciones públicas 

    Pons Salazar, Laura (2011-10-05)

    La clau en la comunicació com eina de Relacions Públiques en una ONG està en conèixer els teus públics i saber adaptar-te al seu entorn. Al escoltar-los sabràs com dirigir-te a ells i quan els demanis la seva col·laboració ...

    Miniatura

    Nuevos paradigmas de comunicación social en el imaginario contemporáneo. El caso Lost 

    Costa García, Fiona (2011-10-04)

    El present projecte analitza el nou panorama audiovisual donat pels avanços tecnològics i l'evolució paral·lela de l'espectador com a usuari d'aquests. Les American TV series són l'objecte d'estudi a través de les quals ...

    Miniatura

    Creación de una agencia de eventos: estructura y planteamientos externos e internos, no económicos, para su puesta en marcha 

    Trujillo López, Alba (2011-06-14)

    Projecte de constitució d’una agència d’esdeveniments en què es presenta una radiografia del sector, els públics objectius de la nova empresa, els serveis que oferirà i aquells aspectes socials d’obligada contemplació per ...

    Miniatura

    Utilització de la hipertextualitat a la premsa digital a Catalunya i a Espanya 

    Peiró Román, Jordi (2011-05-09)

    Internet és, probablement, la via de comunicació que menys temps ha necessitat per fer-se imprescindible en les nostres vides, una eina en constant evolució que ens permet aprendre i comunicar-nos a qualsevol hora. A més, ...

    Miniatura

    El papel de las mujeres periodistas españolas durante la Transición 

    Camacho Rico, Patricia (2011-05-09)

    En aquest TFC es revisa el paper que van tenir les dones periodistes durant la Transició espanyola. Així mateix s'analitza aquest moment històric concret i la seva influència en la premsa en general i en la llibertat ...

    Miniatura

    Imaginarios visuales. Espacios de representación en la comunicación visual: el cartelismo en sus orígenes 

    Caro Álvarez, Paula (2010-11-23)

    El present treball de recerca estudia l'evolució del cartell com a mitjà de comunicació des de finals del segle XIX fins a mitjans del XX. En el transcurs d'aquest anàlisi es posa de manifest la importància que va tenir ...

    Miniatura

    Brand Entertainment y nuevas vías de construcción de marcas 

    Bufferne Lorenzo-Penalva, Sofía (2010-11-23)

    Aquest treball pretén analitzar la situació actual del món publicitari on les noves vies de comunicació, especialment el Brand Entertainment, són cada vegada més nombroses i diverses per fer front al declivi de l'era ...

    Miniatura

    Factores que configuran la organización de un evento deportivo. Un modelo de propuesta para el Mundial de la clase 420 en Valencia 

    Basterra Moyúa, Sofía (2010-11-23)

    Aquest treball té com a finalitat conèixer el món dels esdeveniments esportius i sobre tot emmarcar-los dins de la comunicació de manera exhaustiva. L'estructura de l'escrit s'ha realitzat en dos grans blocs: en primer ...

    Miniatura

    El concepto de extrañeza en Albert Camus 

    Rodríguez del Cuerpo, Nerea (2010-11-22)

    Aquest treball indaga en la noció d'estranyesa en l'obra d'Albert Camus (1913-1960), escriptor, filòsof, periodista, dramaturg i Premi Nobel de Literatura. En un recorregut per la novel·la L’estranger, i per altres volums ...

    Miniatura

    Internet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies) 

    Sala Costa, Judith (2010-11-22)

    L’entorn canviant d’internet ha significat una transformació en la forma de distribució de la informació de les agències de notícies. L’ACN, una agència jove, amb només deu anys d’història, ha fet del teletreball, el ...

    Miniatura

    El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial 

    Fernández García, Noelia (2010-09-08)

    Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza ...

    Miniatura

    El marketing de valores 

    Padilla Albaladejo, Adriana (2010-09-08)

    El present treball pretén aportar una definició del “màrqueting de valors” distingint-lo d'altres tipus de màrqueting que es podrien prestar a confusió: el màrqueting comercial, el màrqueting social, el màrqueting amb ...