El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial

Author

Fernández García, Noelia

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Ugarte Calleja, Seber

Publication date

2010-09-08T15:18:17Z



Abstract

Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Màrqueting; Marques comercials; Emocions; Apple Computer, Inc.

Pages

151 p.

3467924 bytes

Documents

TFC-FERNANDEZ_GARCIA-2010.pdf

3.307Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)