El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Ugarte Calleja, Seber
dc.contributor.author
Fernández García, Noelia
dc.date.accessioned
2010-09-08T15:18:17Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:21Z
dc.date.available
2010-09-08T15:18:17Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:21Z
dc.date.created
2010
dc.date.issued
2010-09-08T15:18:17Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/83184
dc.description.abstract
Aquest treball investiga la importància i la coherència entre el disseny i el branding des del punt de vista del producte tecnològic. A partir d’una visió teòrica del disseny emocional i del branding emocional, s’analitza en profunditat la trajectòria i la imatge que projecta la marca Apple gràcies a disciplines com aquestes. La finalitat és conèixer quin paper juguen els sentits i les experiències, per assolir amb èxit l’amor d’una persona per un producte determinat.
cat
dc.format.extent
151 p.
ca
dc.format.extent
3467924 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Màrqueting
ca
dc.subject.other
Marques comercials
ca
dc.subject.other
Emocions
ca
dc.subject.other
Apple Computer, Inc.
ca
dc.title
El diseño emocional. Apple, tecnología experiencial
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-FERNANDEZ_GARCIA-2010.pdf

3.307Mb PDF

This item appears in the following Collection(s)