Internet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies)

Author

Sala Costa, Judith

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Diez Bosch, Miriam

Publication date

2010-11-22T16:32:03Z



Abstract

L’entorn canviant d’internet ha significat una transformació en la forma de distribució de la informació de les agències de notícies. L’ACN, una agència jove, amb només deu anys d’història, ha fet del teletreball, el multiformat, les noves tecnologies i la polivalència les seves raons de ser.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Agències de notícies; Internet

Pages

63 p.

474402 bytes

Documents

TFC-SALA_COSTA-2010.pdf

463.2Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)