Internet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies)

Autor/a

Sala Costa, Judith

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Diez Bosch, Miriam

Fecha de publicación

2010-11-22T16:32:03Z



Resumen

L’entorn canviant d’internet ha significat una transformació en la forma de distribució de la informació de les agències de notícies. L’ACN, una agència jove, amb només deu anys d’història, ha fet del teletreball, el multiformat, les noves tecnologies i la polivalència les seves raons de ser.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Catalán

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Agències de notícies; Internet

Páginas

63 p.

474402 bytes

Documentos

TFC-SALA_COSTA-2010.pdf

463.2Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)