Internet i les agències de notícies: el cas de l’ACN (Agència Catalana de Notícies)

Autor/a

Sala Costa, Judith

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Diez Bosch, Miriam

Data de publicació

2010-11-22T16:32:03Z



Resum

L’entorn canviant d’internet ha significat una transformació en la forma de distribució de la informació de les agències de notícies. L’ACN, una agència jove, amb només deu anys d’història, ha fet del teletreball, el multiformat, les noves tecnologies i la polivalència les seves raons de ser.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Agències de notícies; Internet

Pàgines

63 p.

474402 bytes

Documents

TFC-SALA_COSTA-2010.pdf

463.2Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)