Now showing items 121-140 of 178

    Thumbnail

    Gilles Lipovetsky: límites y paradojas del estudio sociológico del individualismo 

    Narvión Gotor, Clara (2010-07-28)

    El present treball vol ser un anàlisi del pensament de Lipovetsky, no només des d’un punt de vista cronològic sinó més aviat global, tot analitzant els principals camps d’estudi de l’autor i veient com aquests interaccionen ...

    Thumbnail

    Dos genios, dos épocas: lectura comparativa de ‘La Sonata a Kreutzer’ de Tolstoi y ‘El Túnel’ de Sábato 

    Padró Pastor, Guillermo (2010-07-28)

    Aquest treball té l'objectiu d'analitzar de manera detallada dues grans obres de la literatura universal: ‘La Sonata a Kreutzer’ de León Tolstoi i ‘El Túnel’ d'Ernesto Sábato. El nostre segle es distingeix dels d'antany ...

    Thumbnail

    Comunicación interna: una asignatura pendiente en las empresas españolas. Pautas para potenciar la intercomunicación empresarial 

    Rojas Presa, Marta (2010-05-17)

    La comunicació interna és una eina de transmissió de les noves creences i valors organitzatius i per això constitueix un instrument essencial en la gestió del canvi i en la modernització de les organitzacions. L'objectiu ...

    Thumbnail

    La evolución de la publicidad en el siglo XX: ¿El paso de una publicidad racional a una publicidad emotiva? 

    Freire Sánchez, Alfonso (2010-04-20)

    El present treball d’investigació reflexionarà sobre els canvis i l’evolució de la publicitat al llarg del segle XX. Per això, partirem des del punt d’inflexió que va suposar un dels millors anuncis gràfics de la història ...

    Thumbnail

    Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión 

    Gálvez García, Anna (2010-04-20)

    El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a ...

    Thumbnail

    Las primeras damas como relaciones públicas: el caso de Michelle Obama 

    González Campins, Cristina (2010-04-20)

    La falta de confiança en la política ha provocat una major presència de les relacions públiques en aquest terreny. El desenvolupament d’aquesta disciplina permet establir conexions amb els públics objectiu, despertant en ...

    Thumbnail

    Moro, Robespierre i Hitler: paradigmes sobre el procés comunicatiu d'utopies polí­tiques en diferents entorns socials 

    Perelló Sobrepere, Marc (2010-04-19)

    Investigació acadèmica que proposa un estudi hermenèutic de les utopies polítiques de Tomàs Moro, Maximilien Robespierre i Adolf Hitler, i que hi aprofundeix amb un anàlisi teòric dels mitjans de comunicació contemporanis ...

    Thumbnail

    Sobre el Art Director. Paradigmas creativos: W. Addison, P. Rand y F. Depero 

    Comadrán de Frutos, Yvonne (2010-04-19)

    El present projecte descriu els inicis de la comunicació visual i la importància d’aquesta per els comerços que van néixer a rel de la Revolució Industrial. Analitza el moviment modern i l’aparició de la figura del Art ...

    Thumbnail

    El reporterismo de investigación en el medio televisivo: del reportero neutro, al declarado, pasando por el discreto (Análisis de Documentos TV, A la presó y 21 días) 

    Cancelo Chamorro, Beatriz (2010-04-19)

    El treball final de carrera analitza el reporterisme d'investigació en el mitjà televisiu, un dels fenòmens que actualment, en la pràctica periodística, s'està posant cada vegada més de moda. Per aquest motiu s'ha realitzat ...

    Thumbnail

    La influencia de Alexey Brodovitch como art director en los editoriales de moda 

    Comadrán de Frutos, Yvonne (2010-04-19)

    El present treball analitza la història de la comunicació visual fins els nostres dies i l’aparició i importància del disseny gràfic i la direcció d’art en el mon al voltant del periodisme de moda. L’objectiu és esbrinar ...

    Thumbnail

    ¿Charles Taylor en Operación Triunfo?. Análisis de la propuesta filosófico-moral de Taylor -en especial su ideal de autenticidad- y de su posible aplicación al reality show español 

    González de León Berini, Arturo (2009-11-19)

    Aquest Treball Final de Carrera de la Llicenciatura de Periodisme de la Universitat Abat Oliba CEU té un doble objectiu: a)dur a terme una aproximació teòrico-filosòfica a la proposta cultural de Charles Taylor, i així ...

    Thumbnail

    Mecca-Cola: marca comercial y propaganda política 

    Carazo de la Prida, Silvia (2009-11-19)

    Taoufik Mathlouthi, un tunisià que viu a París, va ser el creador d'aquest producte alternatiu als refrescs de cola americans: Coca Cola i Pepsi Cola. No es tracta solament del llançament d’un altre refresc de cola qualsevol ...

    Thumbnail

    Proceso de aprobación de la Ley de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals 

    Pérez Fernández, Carles (2009-11-19)

    Aquest treball descriu i s’analitza el procés d’aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, així com la seva impulsació i la posada en funcionament de tal legislació. Després de fer un repàs al ...

    Thumbnail

    Plan de comunicación para el Ayuntamiento de Sant Cugat: la comunicación de la solidaridad 

    Valeta Juan, Neus (2009-11-19)

    El nostre Treball de Final de Carrera proposa un pla de comunicació per l’Ajuntament de Sant Cugat amb la finalitat de comunicar als seus públics els projectes de solidaritat en els que col·labora, com és el projecte ...

    Thumbnail

    La qualitat informativa de les agències a Catalunya. Comparativa entre EFE, Europa Press y ACN 

    Fuertes Mosella, Cristina (2009-11-18)

    Anàlisi de la qualitat informativa de les tres agències amb implantació a Catalunya – EFE, Europa Press i ACN – a través d’un estudi de la seva història, dels seus llibres d’estil i d’un anàlisi ortogràfic, gramàtic i lèxic ...

    Thumbnail

    Utilització del llenguatge multimèdia a la premsa digital a Catalunya i Espanya (2009) 

    Casanovas Carreras, Gemma (2009-11-18)

    Cada vegada hi ha més diaris digitals i persones que hi col·laboren mitjançant comentaris, blocs, o a partir de reflectir la seva resposta en una enquesta. Internet és el futur i, ja avui, es considera una eina indispensable ...

    Thumbnail

    Soportes publicitarios online y offline desde la perspectiva de la planificación de medios 

    Cases de Urrutia, Aurora (2009-07-22)

    El tema tractat en aquest treball són els suports publicitaris online y offline, des de la perspectiva de la planificació de mitjans. El desenvolupament de l’exposició es fonamenta en l’anàlisi comparatiu entre els mitjans ...

    Thumbnail

    Comparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals y Radio Deejay 

    Busquet Viñals, Anna (2009-07-22)

    El treball final de carrera “Comparativa de la publicitat radiofònica entre Espanya i Itàlia. Estudi de les emissores Els 40 Principals i Radio Deejay”, és un anàlisi que pretén, mitjançant un estudi de cas de dues emissores ...

    Thumbnail

    Alcohol en las relaciones públicas. Cómo se dan a conocer las marcas a través de las relaciones públicas 

    Llerins Latorre, Olga (2009-07-22)

    Treball d’anàlisis i investigació de l’ús de les relacions públiques i el màrqueting experiencial dels anunciants de begudes alcohòliques. Tractament de la normativa vigent sobre el tema i estudi dels diferents tipus ...

    Thumbnail

    Del jingle a las canciones pop: una aproximación al uso de la música en la publicidad 

    Sala Costa, Judith (2009-07-22)

    Del jingle a la música pop: una aporximació a l’us de la música en la publicitat és un treball de fi de carrera en el que s’exposa la evolució que ha patit la cançó publicitària. En una primera part s’expliquen el diferents ...