Proceso de aprobación de la Ley de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Author

Pérez Fernández, Carles

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Rocha Scarpetta, Joan Andreu

Sanmartín, Julian

Publication date

2009-11-19T09:38:02Z



Abstract

Aquest treball descriu i s’analitza el procés d’aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, així com la seva impulsació i la posada en funcionament de tal legislació. Després de fer un repàs al context pel qual sorgeix la llei, es fa un anàlisi de les controvèrsies que ha generat, al voltant de l’independència política que busca, amb menys o més èxit l’ens que engloba els mitjans de comunicació públics de Catalunya.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals; Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Pages

76 p.

647459 bytes

Documents

TFC-CPEREZ-2009(2).pdf

632.2Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)