Proceso de aprobación de la Ley de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Autor/a

Pérez Fernández, Carles

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Rocha Scarpetta, Joan Andreu

Sanmartín, Julian

Data de publicació

2009-11-19T09:38:02Z



Resum

Aquest treball descriu i s’analitza el procés d’aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, així com la seva impulsació i la posada en funcionament de tal legislació. Després de fer un repàs al context pel qual sorgeix la llei, es fa un anàlisi de les controvèrsies que ha generat, al voltant de l’independència política que busca, amb menys o més èxit l’ens que engloba els mitjans de comunicació públics de Catalunya.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals; Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Pàgines

76 p.

647459 bytes

Documents

TFC-CPEREZ-2009(2).pdf

632.2Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)