Proceso de aprobación de la Ley de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals

Autor/a

Pérez Fernández, Carles

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Rocha Scarpetta, Joan Andreu

Sanmartín, Julian

Fecha de publicación

2009-11-19T09:38:02Z



Resumen

Aquest treball descriu i s’analitza el procés d’aprovació de la Llei de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals, així com la seva impulsació i la posada en funcionament de tal legislació. Després de fer un repàs al context pel qual sorgeix la llei, es fa un anàlisi de les controvèrsies que ha generat, al voltant de l’independència política que busca, amb menys o més èxit l’ens que engloba els mitjans de comunicació públics de Catalunya.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals; Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Páginas

76 p.

647459 bytes

Documentos

TFC-CPEREZ-2009(2).pdf

632.2Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)