Las primeras damas como relaciones públicas: el caso de Michelle Obama

Author

González Campins, Cristina

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Maruny Gispert, Albert

Publication date

2010-04-20T10:40:39Z



Abstract

La falta de confiança en la política ha provocat una major presència de les relacions públiques en aquest terreny. El desenvolupament d’aquesta disciplina permet establir conexions amb els públics objectiu, despertant en ells sentiments de convicció, simpatia i afinitat. En moltes ocasions, aquest tipus de maniobres es dut a terme per l’esposa de presidents com el d’EE.UU.. La primera dama té una capacitat de representació i proximitat molt apropiada per integrar els seus públics i el mitjà social en un ambient favorable a l’administració que lidera el seu marit

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Obama, Michelle; Relacions públiques; Estats Units d'Amèrica

Pages

93 p.

4940055 bytes

Documents

TFC-GONZALEZCAMPINS-2010.pdf

4.711Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)