dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Maruny Gispert, Albert
dc.contributor.author
González Campins, Cristina
dc.date.accessioned
2010-04-20T10:40:39Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:40:21Z
dc.date.available
2010-04-20T10:40:39Z
dc.date.available
2024-10-02T07:40:21Z
dc.date.issued
2010-04-20T10:40:39Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/48146
dc.description.abstract
La falta de confiança en la política ha provocat una major presència de les relacions
públiques en aquest terreny. El desenvolupament d’aquesta disciplina permet
establir conexions amb els públics objectiu, despertant en ells sentiments de
convicció, simpatia i afinitat.
En moltes ocasions, aquest tipus de maniobres es dut a terme per l’esposa de
presidents com el d’EE.UU.. La primera dama té una capacitat de representació i
proximitat molt apropiada per integrar els seus públics i el mitjà social en un ambient
favorable a l’administració que lidera el seu marit
cat
dc.format.extent
93 p.
ca
dc.format.extent
4940055 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Obama, Michelle
ca
dc.subject.other
Relacions públiques
ca
dc.subject.other
Estats Units d'Amèrica
ca
dc.title
Las primeras damas como relaciones públicas: el caso de Michelle Obama
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca