dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Maruny Gispert, Albert |
dc.contributor.author |
González Campins, Cristina |
dc.date.accessioned |
2010-04-20T10:40:39Z |
dc.date.available |
2010-04-20T10:40:39Z |
dc.date.created |
2010 |
dc.date.issued |
2010-04-20T10:40:39Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/48146 |
dc.format.extent |
93 p. |
dc.format.extent |
4940055 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Obama, Michelle |
dc.subject.other |
Relacions públiques |
dc.subject.other |
Estats Units d'Amèrica |
dc.title |
Las primeras damas como relaciones públicas: el caso de Michelle Obama |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
La falta de confiança en la política ha provocat una major presència de les relacions
públiques en aquest terreny. El desenvolupament d’aquesta disciplina permet
establir conexions amb els públics objectiu, despertant en ells sentiments de
convicció, simpatia i afinitat.
En moltes ocasions, aquest tipus de maniobres es dut a terme per l’esposa de
presidents com el d’EE.UU.. La primera dama té una capacitat de representació i
proximitat molt apropiada per integrar els seus públics i el mitjà social en un ambient
favorable a l’administració que lidera el seu marit |