Título:
|
Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión
|
Autor/a:
|
Gálvez García, Anna
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Campmany Muñoz, Miquel |
Resum:
|
El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de
relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots
de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a terme la investigació
s’explicarà, en primer lloc, què és la IE i què implica tenir un nivell alt d’aquest
constructe psicològic; i en segon lloc, es relacionaràn les puntuacions
obtingudes d’una mostra de subjectes en un instrument validat de mesura de la
Intel·ligència Emocional, l’Schutte Self Report Inventory, amb els resultats que
ha donat la mostra en la percepció d’una sèrie d’spots de televisió. |
Fecha de creación:
|
20-04-2010 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Intel·ligència emocional Publicitat Televisió Emocions Consumidors |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
70, 45 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|