Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión

Author

Gálvez García, Anna

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Campmany Muñoz, Miquel

Publication date

2010-04-20T08:43:45Z



Abstract

El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a terme la investigació s’explicarà, en primer lloc, què és la IE i què implica tenir un nivell alt d’aquest constructe psicològic; i en segon lloc, es relacionaràn les puntuacions obtingudes d’una mostra de subjectes en un instrument validat de mesura de la Intel·ligència Emocional, l’Schutte Self Report Inventory, amb els resultats que ha donat la mostra en la percepció d’una sèrie d’spots de televisió.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Intel·ligència emocional; Publicitat; Televisió; Emocions; Consumidors

Pages

70, 45 p.

1251647 bytes

2228461 bytes

Documents

TFC-GALVEZ-2010.pdf

1.193Mb

TFC-GALVEZ-2010-Annexos.pdf

2.125Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)