dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Campmany Muñoz, Miquel
dc.contributor.author
Gálvez García, Anna
dc.date.accessioned
2010-04-20T08:43:45Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:45:39Z
dc.date.available
2010-04-20T08:43:45Z
dc.date.available
2024-10-02T07:45:39Z
dc.date.issued
2010-04-20T08:43:45Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/48144
dc.description.abstract
El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de
relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots
de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a terme la investigació
s’explicarà, en primer lloc, què és la IE i què implica tenir un nivell alt d’aquest
constructe psicològic; i en segon lloc, es relacionaràn les puntuacions
obtingudes d’una mostra de subjectes en un instrument validat de mesura de la
Intel·ligència Emocional, l’Schutte Self Report Inventory, amb els resultats que
ha donat la mostra en la percepció d’una sèrie d’spots de televisió.
cat
dc.format.extent
70, 45 p.
ca
dc.format.extent
1251647 bytes
dc.format.extent
2228461 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Intel·ligència emocional
ca
dc.subject.other
Publicitat
ca
dc.subject.other
Televisió
ca
dc.subject.other
Emocions
ca
dc.subject.other
Consumidors
ca
dc.title
Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca